WELCOME FRIEND....





Welcome to my blog....lets enjoy..!!!



Tuesday, August 17, 2010

KME lagi...



Banyak dah berubah...aku pon lama tak update blog...bukan ape,,takde idea...hari ni ingat nk active balik membloging,,,tgk la camne...kot2 hangat2 taik ayam...heheheheheh


Azran...bos aku yg hensem tu yg aku cakap nak kawen aritu...tak jadi kawen...ahaksss,,,maknanya free la tuh...bagi sapa2 yg nk apply...borang dah mula diedarkan..hehehheheh..


Perubahan paling besar...Hishamuddin dah berenti,,,berhenti atau diberhentikan ntah la yg mana satu..yg jelas dia sudah tidak bekerja kat sini lagi...tapi mungkin En Yazid tak yakin dgn kerja akaun aku..( maklum la aku kan buta akaun..) dia ambil isam sebagai akaun consultant...maknanya masih ade hubungan la die ngan company nih walaupon secara partime...sampai hari ni dah separuh bulan dia tiada namun masih lom ditetapkan bagaimana die akan bekerja...


Simah dah berenti...dapat sambung belajo kat KLMU..amik nursing,,,kabar terakhir aku dengar die takleh bawak study die...tapi tak tahu la ape citer die skrg...


Idah dah tak keje data entry lagi...dah naik pangkat ler...hehehheh,,,idah jaga cheque...ganti tempat Iza..maklum la iza skrg dah terlebeh makan..perut die buncit..ahaksss....mungking past raya meletop la tuh...Iza keje susun resit ajer...sebabkan medical checkup tiap2 minggu die ade cuti...syok ar die cuti2 malaysia....


Yang keje data entry sekarang ialah Jun...Budak practical...Lawa...slim...tah la Azran syok kat die kot...huhuhuhukkkk


Dulu aku lom citer pasal pengurus baru yg masuk bulan 3...Nor Aini Ismail,,,org lukut,,,hari2 dok ngulang....hmmmm,,,ani yg akan tolong aku buat akaun nanti sebab basam dah takde...harap2 semua berjalan lancar lah....


Tentang bos aku yg aku nak citer dulu...En Yazid tersayang..heheheh,,, sayang la sbb bulan ni gaji kitaorg naik lagi...macam biasa la sbb kan aku keje bahagian akaun jadi aku jarang berurusan ngan die....lain la kalau aku jadi setiausaha sulit die...hehehehhehe


OK lah...dah dulu...tu kesian si Azran mengerjakan printer yg kena petir ari tu...rosak kot....

No comments:

Post a Comment