WELCOME FRIEND....





Welcome to my blog....lets enjoy..!!!



Thursday, August 26, 2010

Abah...

Sayu...hati ini makin sayu...
Entah kenapa hari ni hati terasa rindu sgt....rindu pada org2 yg tak mungkin dapat bertemu lagi tapi tetap mendapat tempat dalam hati dan sanubari ini....
Abah....telah lama diri ini tidak mengingatimu...tidak menziarahi pusara mu namun bukan bearti aku tidak lagi menginginkanmu dalam hidupku...mungkin hanya kerna hidup yg semakin hari semakin sibuk...dalam mengejar hal2 duniawi...hari ini aku amat merinduimu...membayangkan betapa bahagianya aku andai masih ada dirimu..pasti Atira lah yang paling gembira...membayangkan layananmu terhadap satu2 nya cucu yang tidak kau lihat dengan mata kepalamu...
Abah...tahukah dirimu Atira sangat ingin bermanja denganmu..dibawanya gambarmu..diciumnya..Atira sangat manja walaupun aku tidak memanjakan nya...dia pandai membawa diri..
Abah...sepeninggalanmu,,,abanglah tempat kami bernaung,,,Tira juga amat manja dengan abang..yang dipanggilnya papa,,namun abah mungkin juga sudah tahu..bahawa abang juga telah meninggalkan kami semua..mengikut jejak abah...meninggalkan kami...anak beranak tanpa tempat bergantung...tapi takpe abah jangan risau...kami tetap tabah...
Abah...disaat aku menulis,,air mata kerinduan menitis satu persatu...harap di Bulan Ramadhan ini abah mendapat Rahmat dariNya,,mungkin abah juga sering memerhatikan aku dan Atira...Aku, Atira dan Mak amat menyayangi abah...sampai bila2...!!!

No comments:

Post a Comment